2ICT is op zoek naar een Senior Engineer en een 1e lijn Servicedeskmedewerker

2ICT is een innovatieve organisatie, zij zijn geen volgers! Dat zeggen ze niet zomaar, dat zeggen hun klanten. ze zijn niet voor één gat te vangen en zien het als hun missie de beste techniek in te zetten zodat de oplossing precies past zowel in het budget als in een veilige omgeving. Zij bieden een uitdagende en inspirerende werkomgeving. Hun huidige klanten hebben tussen de 5-500 werkplekken. 

Bij 2ICt zijn ze op zoek naar een Senior Engineer en een 1e lijn Servicedeskmedewerker

2ICT mag je rekenen tot de beste automatiseerder van midden Nederland met vestigingen in Harderwijk en sinds kort ook in Zwolle. Werken bij 2ICT betekent opgenomen worden in een hecht team van techneuten. Ze zijn stuk voor stuk gepassioneerd bezig met hun vak. Zij zijn servicegericht en innovatief en willen vooraan staan in de ontwikkelingen op de markt.

Hun diensten worden gevormd door het invullen van vraag uit de markt met innovatieve oplossingen. Samen met hun leveranciers gaan ze aan de slag met de nieuwste diensten zodat ze voorop lopen in de markt. Ze gaan altijd voor de beste oplossing voor de lange termijn zodat ze hun klanten zo goed mogelijk ontzorgen. Kortom, alles wat een organisatie nodig heeft om zich te onderscheiden in de hedendaagse digitale wereld.

Jouw rol als Senior Engineer:

Binnen 2ICT bekleed jij de rol van specialist. Dit betekent dat jij het laatste escalatiepunt voor de klanten maar ook voor je collega’s bent en hier niet voor terugdeinst. Teamwork staat bij 2ICT voorop dus naast het draaien van de projecten moeten collega’s zich ook aan jouw kennis kunnen optrekken. Als senior Engineer voer jij ook de grote projecten uit. Dit kan zijn van een netwerk migratie tot een virtuele omgeving inrichten in Azure. Jij voert zelfstandig de regie betreft een passende oplossing welke je zelf adviseert, ontwerpt en implementeert. Je bent als projectlead in control omtrent de verwachting, realisatie en planning van de projecten. Vrijheid en verantwoordelijkheid zijn hierin sleutelwoorden. 

Wat neem je mee:

Naast dat je een fijne collega bent, maar ook zelfstandig, flexibel en klantvriendelijk verwachten zij:
  • Je werkt en denkt op MBO+ of HBO niveau
  • Je hebt zeker 4+ jaar relevante ervaring in de IT
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent oplossingsgericht
  • Proactief en snel lerend
  • Je beheerst het plannen en organiseren van je werk
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in het (bij voorkeur geautomatiseerd) beheren van Windows server omgevingen (Microsoft Hyper-V, Windows Server 2012-2019)
  • Je hebt ervaring met Microsoft 365 oplossingen (WVD, Sharepoint en AzureAD) is een pré
  • Je hebt ervaring met Powershell (niet vereist, wel pré) • Je bent in staat een netwerk in te richten en te onderhouden. De merken waar we voornamelijk mee werken zijn Juniper, Mikrotik, Aruba en Fortinet.
  • Je hebt ervaring met monitoring- & beheer systemen (PRTG, Solarwinds, etc.)
  • Je hebt ervaring met Voip, (3CX, Teams en Broadsoft)
  • Je bent bereid mee te draaien in onze 24×7 storing (wissel-) diensten.
  • Je bent woonachtig binnen een straal van 40 kilometer van onze vestiging Harderwijk of Zwolle.

Wat zij jou bieden:

Binnen hun organisatie heerst een open, flexibele no-nonsense cultuur met passie voor klanten en techniek. Je komt in een hecht team terecht waar ze je met open armen zullen ontvangen.

In je werk ervaar je korte communicatielijnen, betrokkenheid en continue ontwikkeling van je eigen expertise. Zij bieden volop mogelijkheden voor zelfontplooiing en ontwikkeling. Een afwisselende functie en vinden het belangrijk dat medewerkers zich thuis voelen. Uiteraard bieden zij een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto.

Jouw rol als Servicedeskmedewerker:

Haal jij passie uit het helpen van je collega’s en klanten bij hun IT-gerelateerde problemen en kunnen mensen jou wakker maken voor een defecte laptop? Sta je aan de start van je IT-carrière of ben jij al wat verder en haal jij voldoening uit je werk op de serviceafdeling dan zijn zij op zoek naar jou.

Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je taken zullen variëren van het direct helpen van de klant, het registreren in ons ticketsysteem en tot het oplossen van de problemen. Bij de eenvoudige storingen zorg jij ervoor dat het probleem opgelost wordt, lukt dat niet dan schakel je door naar een van je meer ervaren collega’s en je zorgt ervoor dat de klant op de hoogte blijft. In deze rol zien ze bij 2ICT een collega die ze de mogelijkheid bieden om zich verder te ontwikkelen. Als organisatie investeren zij graag in de ontwikkeling van medewerkers. Ze vergoeden de studies en bieden je ook de mogelijkheid tijdens werktijd te studeren. 

Wat neem je mee:

Naast dat je een fijne collega bent, flexibel en klantvriendelijk verwachten zij:
  • Je werkt en denkt op mbo 4 niveau, en je hebt bij voorkeur ICT-niveau 4 opleiding afgerond
  • Een grote interesse in de IT en de ontwikkeling hierin is een pre. Je bent hobbymatig ook thuis bezig met IT
  • Kennis van onderhouden, beheren, installeren en configureren van hard- en software
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent klant- en servicegericht. Klanten informeren over de status is erg belangrijk
  • Proactief en snel lerend
  • Je beheerst het plannen en organiseren van je werk
  • Je bent woonachtig binnen een straal van 40 kilometer van onze vestiging Harderwijk of Zwolle.

Wat wij jou bieden:

Binnen hun organisatie heerst een open, flexibele no-nonsense cultuur met passie voor klanten en techniek. Je komt in een hecht team terecht waar ze je met open armen zullen ontvangen. In je werk ervaar je korte communicatielijnen, betrokkenheid en continue ontwikkeling van je eigen expertise. Zij bieden volop mogelijkheden voor zelfontplooiing en ontwikkeling. Een afwisselende functie en vinden het belangrijk dat medewerkers zich thuis voelen. Uiteraard bieden zij een prima salaris.

Interesse? Vragen? Solliciteren!

Wil jij jouw ICT kennis met hen delen en hun klanten gelukkig maken? Dan maken ze graag kennis met je. Heb je vragen over de functie of het sollicitatieproces, neem dan contact met hen op via 0341-763205 en vraag naar Peter de Haas of stuur een e-mail naar [email protected]. Ze zien je CV en motivatie graag via de e-mail tegemoet!