Gezocht: Interim Secretaresse / Office Support (32 uur | Harderwijk | Per direct | op locatie) voor ongeveer twee maanden (misschien langer).
Wij zoeken per direct een ervaren interim professional met een secretariële achtergrond om een office manager bij een fijn bedrijf in Harderwijk te ondersteunen.Ben jij een zelfstandige alleskunner met een scherp oog voor structuur en overzicht?
Wat ga je doen?
- Openstaande betalingen 2022–2025 uitzoeken: welke facturen komen nog?
- Overzicht vouchers 2025 aanvullen met bijbehorende facturen
- Ophalen diploma’s, cijferlijsten etc. bij gebruikte vouchers
- Opleidingen in kaart brengen (lopende & afgerond in H1 2025)
- Uitzoeken kandidaten die zijn gestopt waarvoor al is betaald (focus op H1 2025)
- Commissievoorleggers maken voor goedkeuring vouchers
- Efficiencyslag: Excel- en Word-bestanden samenvoegen (voucherregistratie)
- Dataverwerking
- Urenregistraties adviseurs verwerken in tabellen
- Data verwerken van online informatiebijeenkomsten
- Eventueel verwerken van kwalitatieve data uit registratiesysteem
Officemanagement
- Overzicht lopende verzekeringen opstellen
- Contracten/abonnementen in kaart brengen (Mailchimp, Adobe, etc.)
- BHV & RI&E uitwerken (voorbereiding is gedaan)
- Bijlagen personeelsreglement uitwerken
Rapportage:
- Kwartaalrapportages maken met o.a. draaitabellen
Wat zoeken we?
Je bent zeer zelfstandig en pakt werk zelf op
Je weet je weg in Excel (draaitabellen, formules, alles!)
Ervaring met Microsoft Copilot? Dan ben je helemaal goud waard
Je houdt van orde, overzicht en weet van aanpakken
Locatie: op kantoor in Harderwijk
Uren: 32 uur per week
Start: zo snel mogelijk
Klinkt dit als jouw volgende opdracht? Reageer dan direct – we kunnen niet wachten om je te ontmoeten!
[email protected] | 06 5190 9386