Betere bereikbaarheid voor cliënten Sociale Dienst Veluwerand

Cliënten van Sociale Dienst Veluwerand (SDV) hebben vanaf 1 juni 2016 geen persoonlijk contactpersoon meer voor vragen over de uitkering, bijzondere bijstand en minimaregelingen.

Wanneer u een vraag stelt wordt deze afgehandeld door één van de medewerkers van team Bijzondere bijstand & minimaregelingen of team Beheer.

Waarom deze verandering?

Uit ervaring blijkt dat het niet altijd duidelijk is bij wie een cliënt terecht kan voor vragen over zijn of haar uitkering. Ook is het lastig als een contactpersoon niet aanwezig is. Cliënten moeten dan wachten tot de contactpersoon weer bereikbaar is. Nu dit niet meer nodig is wordt de klant sneller geholpen. Voor vragen over een uitkering en/of het doorgeven van wijzigingen kunt u met ingang van 1 juni terecht bij team Beheer, tel. 0341 462 500.

Wijzigingen kunt u doorgeven door een wijzigingsformulier in te vullen. Dit formulier kunt u downloaden via www.socialedienstveluwerand.nl/inkomsten. Het team is telefonisch bereikbaar tussen 9.00 – 11.00 uur op 0341 462 500 of per e-mail [email protected]. Voor vragen over bijzondere bijstand en minimaregelingen kunt u eveneens contact opnemen met bovenstaand nummer of mailen [email protected].

Wat verandert niet?

Wat niet verandert is het doorgeven van inkomsten. Cliënten kunnen dit nog steeds doorgeven via [email protected].

Vragen over de veranderingen?
U kunt Sociale Dienst Veluwerand bellen op 0341 462 500 tijdens het spreekuur van 09.00 – 11.00 uur.