Een inkoopmanagementsysteem voor dé specialist op het gebied van internationaal kraanverhuur en speciaal transport

Barneveldse Kraanverhuur is de specialist op het gebied van kraanverhuur en speciaal transport in Europa. Wij gingen voor BKV aan de slag met een inkoopsysteem om de verwerking van orders centraal te regelen. Het systeem zorgt ervoor dat alle inkopen voor iedere partij duidelijk en inzichtelijk zijn.

Voorheen moesten alle inkoopfacturen handmatig uitgezocht worden, dit kostte vaak veel tijd en leverde regelmatig ook veel fouten op. Werknemers waren erg lang bezig met het uitzoeken van welk inkoopfactuur bij welke binnenkomend project hoorde.

Het inkoopmanagementsysteem zorgt ervoor dat er efficiënter gewerkt kan worden en de orders overzichtelijk zijn voor alle betrokken partijen. Daarnaast zorgt het ook voor foutpreventie, het voorkomen van fouten doordat het systeem meer structuur binnen het bedrijf geeft. 

Wat heeft het inkoopmanagementsysteem BKV opgeleverd?

Tijdsbesparing
Het handmatig uitzoeken van de inkoopfacturen kostte veel tijd voor medewerkers. Door het automatiseren van het proces ontstaat er tijdreductie. Er blijft meer tijd over voor andere werkzaamheden en activiteiten. Het verwerken van inkoopfacturen gaat nu eenvoudiger en sneller.
 
Verhoogde marges

Doordat alle partijen inzicht hebben in de inkoopfacturen worden er minder snel fouten gemaakt. Daarnaast kunnen verschillende managers de marges op de inkoopfacturen in de gaten houden en blijft dit niet bij één persoon liggen.
 
Inzicht van management
Het management heeft als beheerder inzicht in de projecten, waardoor ze medewerkers kunnen aanspreken op niet kloppende facturen of te lage marges.
 
Als één van de grootste kraanverhuurders van Europa, wil BKV op een professionele en efficiënte manier het inkoopsysteem beheren. Door middel van het inkoopmanagementsysteem wordt deze wens vervuld. Om nog meer in te spelen op de professionaliteit is het inkoopmanagementsysteem in 3 talen ontwikkelt. Dit zorgt ervoor dat er ook duidelijk gecommuniceerd kan worden met leveranciers in het buitenland.
 
Bevindt uw bedrijf zich in een vergelijkbare situatie? Worden veel handelingen handmatig gedaan, waardoor er niet efficiënt gewerkt wordt en er sneller fouten worden gemaakt? Dan is het van belang om handmatige processen te automatiseren en zo de professionaliteit en efficiëntie binnen uw bedrijf te optimaliseren.
 
Neem contact met ons op en wij komen graag langs voor een geheel vrijblijvende bedrijfsanalyse.
 
Index Software
E-mail: info@index.nl
Tel-nummer: +31 (0) 85 303 43 41

Index Software

Adresgegevens

Deventerweg 2a
3843 GD Harderwijk

Telefoon

T. 085-3034341

Meer info