Culihoppen Harderwijk verrast door enorme vraag

De mei-editie van Culihoppen Harderwijk raakte afgelopen week onverwacht snel uitverkocht. Binnen tien dagen na de start van de verkoop gingen alle 350 passe-partouts voor het culinaire rondje Harderwijk de toonbank over.

Het succes van de passe-partoutverkoop is enerzijds een geweldige prestatie voor het team dat bestaat uit de zeven restaurants Ratatouille, De Boterlap, De Bank, Dolle Griet, Klein Parijs, Tommy's en Hortustuin.

Adrenaline For Foodies

“De restaurants zetten elk jaar weer een fantastisch culinair niveau neer,” zegt Esther Rozeboom, eigenaar van Catch-On creatieve communicatie, de organisatie die culinaire events organiseert onder de naam Culihoppen Adrenaline For Foodies.
“Culihoppen past precies in de huidige trend van beleving en bewustzijn op het gebied van smaak. De zeven restaurants zorgen voor een oergezellige en sfeervolle setting in hartje Harderwijk. Die gastvrijheid wordt beloond door de enorme belangstelling van de Culihoppers.”

Oplossing

“De keerzijde is dat wij nu veel mensen moeten teleurstellen”, gaat Esther verder. “Er is voldoende animo voor zeker twee dagen Culihoppen. Daar zullen we zo snel mogelijk gezamenlijk een oplossing voor moeten vinden.”

Ondertussen zit Adrenaline For Foodies niet stil. Op zaterdag 9 juli 2016 kunnen mensen culinair genieten tijdens de Big Booming BBQ in het Hortuspark (Harderwijk) en op 9 oktober vindt de najaarseditie van Culihoppen Harderwijk plaats. In de tussentijd wordt het concept Culihoppen in meerdere plaatsen uitgerold.
“Dat is het hele idee achter Culihoppen”, laat Esther weten. “Dat je op een gezellige en toegankelijke manier de culinaire kant van een stad kunt leren kennen.”
Culihoppen Harderwijk verrast door enorme vraag