Broekhuis lanceert nieuwe Opel Combo ‘Innovatie zit in DNA van dit bedrijf’

Door Marco Jansen - Broekhuis Opel Harderwijk introduceerde onlangs de nieuwe Opel Combo, een bestelauto met veiligheid en comfort volgens hedendaagse standaarden. ,,Bestelauto’s reden al heel goed, maar dit nieuwe model komt op gebied van comfort en veiligheid nog dichterbij het rijden van personenauto’s’’, aldus accountmanager Paul Kooij.

De nieuwe Opel Combo is sinds november leverbaar in drie uitvoeringen: het basismodel Selection, de iets completere Edition en de Innovation, het meest luxe model. ,,De vorige Opel Combo was een prima auto maar had zijn levensduur bereikt.

Het nieuwe model is een bestelauto die helemaal voldoet aan de eisen van vandaag. De Opel Combo is al uitgeroepen tot de International van of the year’’, vertelt Paul Kooij trots.

De bestelauto’s die vroeger vooral praktisch waren ingericht met airco en cruise control zijn steeds meer ingericht op veiligheid en comfort en gaan mee in de eisen voor personenauto’s. ,,Zo is er de veiligheidsoptie lane assist: de rij-assistent houdt de belijning van de weg aan en helpt je daar aan herinneren. Ook verkeersbordherkenning, wat je tot voor kort alleen op luxe personenauto’s zag, zit nu ook op onze bestelauto’s. Verder is er koppeling met devices - mobiele apparaten. De volledige integratie met Apple car play is daar een voorbeeld van. Op het gebied van milieu voldoen de motoren aan de nieuwe Euro 6.2 norm. De Combo kunnen we nu ook leveren met een 8-traps automaat .Die is nog verfijnder, comfortabeler en energiezuiniger.’’
 
Onderhoudsabonnement
Kooij zit als accountmanager voor Opel veelal met de zakelijke klant aan tafel. ,,90% van de bedrijfsauto’s wordt zakelijk verkocht. Onder de noemer one stop shopping neem ik de klant mee naar onze buren van Broekhuis Carplus om de mogelijkheden voor bedrijfswageninrichting te laten zien. Zij hebben de expertise om daar nog meer over te vertellen.’’

Bij aankoop van de nieuwe Combo kan Broekhuis Opel Harderwijk een ‘lekker duidelijk’ onderhoudsabonnement aanbieden. ,,Dat is wel een hot item voor ondernemers, die vaak gericht zijn op kosten per kilometer en het total cost of ownership. Met dit abonnement weten ze de vooraf de onderhoudskosten per maand, in plaats van een factuur bij de werkplaats achteraf.’’
 
Innovatief
Kooij werkt sinds maart 2018 bij Broekhuis Opel Harderwijk. De Drontenaar (38) heeft 18 jaar ervaring in de autobranche. ,,Broekhuis sprak mij aan als bedrijf: het richt zich erg op de toekomst en denkt nu al na over de mobiliteit van morgen. Binnen nu en vijf jaar gaat er een hoop gebeuren, zoals de slag naar elektrificering. Hoe het er exact uit komt te zien, weet niemand, maar wij zijn zeker met zulke vraagstukken bezig. Continu nadenken over de toekomst zit in het DNA van dit bedrijf. Ook is Broekhuis een mensgerichte organisatie: zowel intern naar collega’s onder elkaar als naar klanten toe. De visie wordt uitgedragen met een drietal beloftes: mensen recht in de ogen aan kunnen kijken, mensen thuis laten komen en mensen hoe dan ook helpen.’’
 
Lorentzstraat 17 T: 0341-438400 / 06-86847613 www.broekhuis.nl

Bron: Stad in Bedrijf
Foto: Fotostudio Merjenburgh

Broekhuis Open Harderwijk en Ermelo
(Accountmanager Paul Kooij van Broekhuis Opel Harderwijk)

Broekhuis Opel Fiat Citroën Fiat Harderwijk: vertrouwd en betrokken

Adresgegevens

Lorentzstraat 17
3846 AV Harderwijk

Telefoon

T. 0341-438400

Meer info