Tijdens de storm in de nacht van zaterdag op zondag is rond 03.30 uur een boom omgewaaid aan de Van Speyklaan in Harderwijk.
Eén van de voertuigen werd daarbij aan de achterzijde geraakt en liep schade op. De brandweer kwam ter plaatse om de boom te verwijderen en de weg weer vrij te maken. Dankzij de manier waarop de boom terechtkwam, bleef de schade beperkt tot één auto. Er raakte niemand gewond.Door de harde wind viel de boom om en kwam tussen twee geparkeerde auto’s terecht