Alles op digitaal gebied

Het jonge bedrijf RJ Automatisering heeft qua klanttevredenheid een mooie staat van dienst. Nog geen drie jaar geleden hielpen zij voornamelijk particulieren met alle vragen rondom hun computer. Inmiddels is RJ Automatisering gegroeid tot een volwaardig automatiseringsbedrijf. 

Ruben en Joel van RJ Automatisering Harderwijk
(Ruben Thonhauser en Joël van de Beek)

Met voornamelijk klanten uit de zakelijke markt. “We bieden bedrijven het volledige pakket aan,” vertelt Ruben Thonhauser. “We doen eigenlijk alles op digitaal gebied,” vult Joël van de Beek aan. Beiden eigenaar van RJ Automatisering.

 Diensten
“Bedrijven kunnen bij ons terecht voor alles wat met computers te maken heeft en voor vaste en mobiele telefonie of de combinatie daarvan. Dat heet vast-mobiel integratie. Kort gezegd is het eigenlijk dit: je hebt altijd je bureautoestel bij je,” vertelt Joël. “Daarnaast kunnen klanten bij ons terecht voor beveiligingscamera’s, (Wi-Fi) netwerken, en systeembeheer.”
 
Meerwaarde
De kracht van RJ Automatisering zit in het feit dat hun klanten altijd één vast aanspreekpunt hebben voor alle ICT- en telecomzaken. Een vast gezicht voor de supportdienst werkt snel en voelt vertrouwd.
 
Telefonie
RJ Automatisering biedt de telefonie volledig zelfstandig aan. Zonder tussenkomst van een andere provider. Zakelijke abonnementen voor vaste telefonie, mobiele telefonie en de koppeling hiervan. Deze koppeling heet vast-mobiel integratie. “Wij vullen graag het gat dat september van dit jaar ontstaat. ISDN stopt namelijk. Bedrijven die dit gebruiken, en dat zijn er veel, moeten eind van het jaar overstappen naar digitaal bellen. Onze diensten bieden veel mogelijkheden,” legt Ruben uit.

“Wij kunnen bijvoorbeeld de telefoondienst van een bedrijf koppelen aan hun CRM pakket. Onze telefoondienst is heel flexibel. Daardoor kunnen we het helemaal inrichten volgens de wensen van het bedrijf. Telefoonabonnementen kunnen we per maand aanpassen. Wanneer er tijdelijk meer toestellen nodig zijn kan dit eenvoudig aangepast worden. Dus de telefonie kan gewoon meegroeien of –krimpen met het bedrijf.”

Lokaal
Joël laat weten dat een lokaal bedrijf beter werkt dan een grote landelijke organisatie. “Lokaal is sneller schakelen, want wij kennen de klant en weten wat er speelt in het bedrijf.“
 
Vast-mobiel
Tenslotte nog iets meer uitleg over de vast-mobiel koppeling, het bureautoestel dat je altijd bij je hebt. “Mensen vinden het soms vervelend om met twee telefoons te lopen, zakelijk èn privé. Wij kunnen op één simkaart verschillende telefoonnummers laten binnenkomen. Je kunt zakelijk en privé gescheiden houden en dat allemaal op één mobiele telefoon,” legt Ruben uit. “Hiermee is ook je bereikbaarheid volledig naar wens in te stellen. Zo ben je bijvoorbeeld tot 18.00 uur bereikbaar. Na 18.00 uur krijgt je klant netjes de melding dat je gesloten bent of worden ze automatisch doorgeschakeld naar een ander nummer.“