2ICT is op zoek naar een Financieel-administratief medewerker (16-28 uur)

2ICT is een innovatieve organisatie, ze zijn geen volgers! Dat zeggen ze niet zomaar, dat zeggen hun klanten. Ze zijn niet voor één gat te vangen en zien het als hun missie de beste techniek in te zetten. Om ervoor te zorgen dat de oplossing precies past. Ze bieden een uitdagende en inspirerende werkomgeving.

2ICT mag je rekenen tot de beste IT dienstverleners van midden Nederland met vestigingen in Harderwijk en Zwolle

Werken bij 2ICT betekent opgenomen worden in een hecht team van specialisten. Zij zijn stuk voor stuk gepassioneerd bezig met hun vak. Ze zijn servicegericht, innovatief en willen vooraan staan in de ontwikkelingen op de markt.

Functieomschrijving
Als administratief medewerker ben je binnen 2ICT verantwoordelijk voor de financiële administratie. Het betreft een leuke afwisselende baan, waarbij er veel ruimte is om zelfstandig invulling te geven aan de functie. Ben jij een ervaren administratie medewerker en denk je van toegevoegde waarde te zijn voor het team? Dan zijn ze benieuwd naar jou!

Wat ga je doen?
Vanuit het kantoor in Harderwijk of Zwolle en/of gedeeltelijk vanuit huis draag je zorg voor de volledige administratie in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Je controleert en boekt de inkomende facturen, zet betalingen klaar en draagt zorg voor de eigen facturatie. Je bent aanspreekpunt voor vragen op administratief gebied. Je houdt de betalingstermijnen van facturen in de gaten en acteert hierop. Contractbeheer is onderdeel van je takenpakket. Verder ben je continue scherp op het optimaliseren en automatiseren van de interne bedrijfsvoering, administratieve processen en procedures.

Wie ben jij?
Om deze functie goed in te kunnen vullen verwachten ze een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau met aantoonbare Microsoft Dynamics Business Central ervaring, dan wel gedegen werkervaring met een dienstenverleningsorganisatie welke vergelijkbaar is aan dit niveau. Je hebt ervaring met het voeren van een financiële administratie en beschikt over een goed rekenkundig inzicht, daarnaast ben je in de uitvoering van je werk zeer nauwkeurig aangelegd. Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk en je weet je daarnaast ook goed communicatief uit te drukken. Je bent in staat het overzicht te behouden bij het uitvoeren van meerdere taken die overwegend door elkaar lopen (multitasking). Je bent daarnaast van nature gedreven, betrokken en servicegericht ingesteld. Je bent zelfstandig, flexibel en gewend zelf het initiatief te nemen. Ze remmen liever iemand dan opduwen!

Wat bieden ze?
  • 16 – 28 uur (invulling van uren in overleg, met spreiding over minimaal drie dagen). Kortom heel veel flexibiliteit;
  • Een afwisselende en uitdagende functie waarin je veel zelfstandig zult werken;
  • Een jong en snel groeiend bedrijf;
  • Marktconform salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een team met enthousiaste collega’s.
Interesse? Vragen? Solliciteren!
Wil jij jouw ICT kennis met hen delen en hun klanten gelukkig maken met de meest innovatieve oplossingen? Dan maken ze graag kennis met je. Heb je vragen over de functie of het sollicitatieproces, neem dan contact met op via 088-6067606 en vraag naar Peter de Haas. Of stuur een e-mail naar [email protected]. Ze zien je CV en motivatie graag via de e-mail tegemoet!